Digitalni sadržaji za sve kanale komunikacije

Digitalni sadržaji za sve kanale komunikacije2025-05-17T19:11:03+02:00

KREATIVNI ISKORAK UZ NOVU STRATEGIJU

Ključni element uspešne digitalne komunikacije je kvalitetan i relevantan digitalni sadržaj.

Nakon izrade Strategije digitalne komunikacije, vreme je da se i kreatori digitalnih sadržaja bace na posao, jer bez sadržaja nema ni vidljivosti kompanije u digitalnom svetu.

Digitalni sadržaj (Digital content) je bilo koji oblik sadržaja koji korisnici mogu da upotrebe na svojim digitalnim uređajima, dok su onlajn i/ili kada su i oflajn. Svejedno je da li taj sadržaj izvorno nastao digitalnim putem ili naknadnom digitizacijom (to je prvi korak digitalizacije, pretvaranje iz analognog u digitalni oblik).

To obuhvata tekstualne, vizuelne, zvučne, video i interaktivne sadržaje u digitalnom obliku, koji se koriste za informisanje, edukaciju, zabavu ili promociju u digitalnom okruženju. Ukratko: sve ono što privlači i zadržava pažnju ciljnim grupama (u marketingu) ili ciljnim javnostima (u odnosima s javnošću) na digitalnim platformama.

Uobičajeni oblici digitalnog sadržaja su: tekstovi na veb-lokacijama (veb-sajtovi, društveni mediji…), tekstovi u aplikacijama (desktop, veb, mobilne), digitalne slike (fotografije, crteži…), digitalni audio-zapisi, digitalni video-zapisi, digitalne publikacije…

Ko je vaš novi kreator digitalnog sadržaja (Digital content creator)? Pri izboru autora za svoj budući digitalni sadržaj, svakako treba da vodite računa DA LI AUTOR SADRŽAJA IMA DOBAR E-E-A-T (Iskusnost, Stručnost, Autoritativnost, Pouzdanost), jer Google to ceni pri proveri sadržaja da li je koristan i preporučen za bolje rezultate pretrage.

BLOG PREPORUKA

Skup kriterijuma kojim Gugl meri vrednost digitalnog sadržaja za korisnike, kao i njegovog kreatora.

E-E-A-T: Experience (Iskusnost), Expertise (Stručnost), Authoritativeness (Autoritativnost), Trustworthiness (Pouzdanost)

Digitalni marketing voli digitalni sadržaj

Postoje TRI KONCEPTA digitalnog marketinga (Content, Inbound i Organic) koji su zasnovani upravo na sadržaju i njegovoj primeni za povećanje efekata promotivnih aktivnosti, ali i za smanjenje troškova oglašavanja.

Sva tri pomenuta koncepta digitalnog marketinga najčešće koriste tri od ukupno četiri vrste medija po PESO modelu: plaćeni mediji (Paid media), zasluženi mediji (Earned media), delјeni mediji (Shared media) i sopstveni mediji (Owned media). Dakle, najmanje (ili nimalo) koriste plaćene medije, jer se oslanjaju na koristan i poželjan digitalni sadržaj, koji sam pronađe put do publike kroz ostale tri vrste medija.

Da ne zaboravimo: digitalne sadržaje vole i digitalni odnosi s javnošću! Naravno, sadržaj koji je prilagođen digitalnim PR kanalima i taktikama komunikacije.

Osvojili smo više od 30 strukovnih priznanja za 30 godina rada!

Većina nagrada je za projekte digitalnog sadržaja u oblasti marketinga i PR-a.

10 osobina kvalitetnih digitalnih sadržaja

Profesionalno kreirani digitalni sadržaji imaju 10 osobina zbog kojih su prijemčiviji za publiku:

Ovih 10 osobina su ujedno i standardi produkcije digitalnih sadržaja za naše klijente, koje možete da vidite u nastavku.

Svakako ne želite da vaš digitalni sadržaj deluje amaterski. Odaberite profesionalnog proizvođača.

Izbor naših najvećih i/ili najbitnijih klijenata tokom tri decenije

Radili smo za velike kompanije, nacionalne institucije i bitne organizacije

Digitalni sadržaji iz naše produkcije

Malo je agencija u Srbiji koje proizvode veb-sajtove već 30 godina…  skoro od trenutka kad nam je internet stigao 1996.

Pogledajte u nastavku KRATKI IZBOR NAŠIH DIGITALNIH RADOVA, od novijih ka starijima. Najstariji od izabranih je iz 1999. (onaj prvi iz 1997. nije baš nešto), pa možete i da ispratite kako se srpski internet promenio za četvrt veka.

Najčešće su to složeni, obimni i zahtevi veb-sajtovi, kojima je često prethodila i izrada Strategije, a ima i CD izdanja, kao i projekata vezanih za sadržaj poslovnih softvera.

Uvek je naš deo posla bio kreativni koncept, kreiranje sadržaja i kreativni konsalting. Za neke smo radili kompletnu produkciju, a za ostale su bili uposleni dizajneri i programeri koje je angažovao sam naručilac.

Radovi koji su osvojili strukovna priznanja (jedno ili više njih) uokvireni su SVETLO PLAVOM BOJOM. Svaki od radova prati i poučna priča o tome kako su nastali.

Primeri cena izrade digitalnih sadržaja

(finalna cena zavisi od obima i složenosti ugovorenih poslova)

Koncept, tekst i konsalting za izradu veb-sajta

od EUR1500+PDV
  • Kada veb-dizajnera i programera angažuje i plaća sam naručilac posla

Kompletna produkcija veb-sajta

od EUR3000+PDV
  • Koncept, sadržaj, dizajn, programiranje, nadzor i testiranje veb-sajta

Izrada pojedinih elemenata digitalnog sadržaja

od EUR350+PDV
  • Odredišne veb-strane, blog objave, objave na društvenim medijima…
5 razloga zašto SIGURNO treba da nam pišete:2024-10-13T18:49:25+02:00
  • Simpatično vam je ono što smo već radili za druge.
  • Preporučio nas je neko kome verujete.
  • Čuli ste da smo specijalizovani baš za ono što vas trenutno muči.
  • Želite nove, sveže, originalne ideje.
  • Potrebno vam je još informacija da biste se odlučili za nas.

Šta ste odlučili, saznaćemo ako nam pišete.

5 razloga zašto MOŽDA treba da nam pišete:2024-10-13T18:51:27+02:00
  • Mnogo vas nervira ta agencija s kojom već radite. Baš.
  • Ma, OK je ta agencija s kojom radite, ali preeeskupi su…
  • OK je ta agencija s kojom radite, ali su površni i ne udubljuju se u vaše probleme…
  • Gazda agencije s kojom radite je super (znate se godinama), ali dao je nekim pripravnicima da se bave s vama, jer one iskusne saradnike čuva za skuplje klijente.
  • Nikad niste radili sa agencijom, a shvatili ste zašto bi to bilo dobro, te se sad pitate kako da odaberete s kim ćete da sarađujete.

Biće vam lakše ako nam to napišete!

5 razloga zašto NE treba da nam pišete:2024-10-13T18:52:53+02:00
  • Konkurenciju nemate, imate monopol na tržištu.
  • Nisu vam potrebni novi klijenti.
  • Postojeći klijenti će doživotno da vas obožavaju.
  • Vašem promotivnom nastupu ne treba osveženje, ostaće zauvek isti.
  • Skupljate tuđe ideje naokolo, a onda ih sami realizujete.

Hmmm… ubedite nas da je tako! Pišite nam!

Go to Top