Digitalni konsalting za poslovnu komunikaciju

Digitalni konsalting za poslovnu komunikaciju2025-05-17T19:13:15+02:00

DA NE BUDE RASKORAKA SA STRATEGIJOM

Objedinjeno sagledavanje komunikacionih potreba i optimizacija prisustva na digitalnim kanalima.

Da li vaša kompanija digitalno komunicira u pravom skladu s digitalnim vremenom u kojem živimo?

Da li ste digitalnu poslovnu komunikaciju u marketingu i odnosima s javnošću potpuno i dosledno primenili – i interno i eksterno, usklađeno s kompanijskim mogućnostima i potrebama, ali i potrebama i očekivanjima (potencijalnih) klijenata?

Neretko se u Srbiji dešava da čak i velike i tehnološki napredne firme, baš u digitalnoj komunikaciji, ne sprovode osnovna digitalna rešenja, iako nisu ni skupa ni složena za uvođenje u redovno poslovanje.

Digitalni konsalting u oblasti poslovne komunikacije je usluga savetovanja kompanija i institucija kako da primenom digitalnih tehnologija, alata i strategija razviju ili unaprede svoje interne i eksterne digitalne kanale komunikacije i produkciju digitalnog sadržaja, a radi ostvarivanja konkurentske prednosti i poslovnih ciljeva u digitalnom okruženju tržišta i/ili najšire javnosti. Obuhvata poslove savetovanja za aktivnosti marketinga i odnosa s javnošću u digitalnom svetu, kroz objedinjeno sagledavanje svih komunikacionih potreba, s ciljem optimizacije digitalnih komunikacionih procesa i povećavanja njihovog učinka.

Digitalni konsultant u oblasti poslovne komunikacije je profesionalac u oblasti marketinga i odnosa s javnošću, koji ima stručno znanje o digitalnim tehnologijama, praktične veštine i dugogodišnje iskustvo njihove primene u kompanijama i institucijama. On je most između poslovnih ciljeva i digitalnih rešenja. Digitalni konsultant postoji da biste uživali u digitalnom redu, uz ukidanje nedigitalnog haosa.

BLOG PREPORUKA

Konsalting za eksternu komunikaciju s korisnicima preko digitalnih kanala.

Korisnički servis

Usluge digitalnog konsaltinga za komunikaciju

Kako da vaša kompanija ili institucija koristi digitalne tehnologije za personalizovanu i dvosmernu digitalnu komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima/korisnicima, za digitalni marketing i odnose s javnošću?

Sledi 10 uobičajenih tačaka u kojima se vidi uloga digitalnog konsaltinga:

Lazar Bošković, digitalni konsultant

Digitalni konsultant za poslovnu komunikaciju

Posao digitalnog konsultanta za poslovnu komunikaciju zahteva multidisciplinarni pristup, širok spektar poslovnih znanja, visok nivo stručnosti i godine iskustva u različitim oblastima. On je stručnjak koji pomaže kompanijama i organizacijama da efikasno koriste digitalne tehnologije kako bi unapredile svoje poslovanje i digitalnu komunikaciju.

Zato digitalni konsultant mora da ima sledeće SPOSOBNOSTI:

  1. Tehnološko znanje

Razumevanje digitalnih tehnologija, platformi i alata, i njihove primene za efikasnu internu i eksternu digitalnu komunikaciju.

  1. Komunikacione veštine

Jasna i efikasna komunikacija sa klijentima, posebno sposobnost da se digitalna tehnologija i njena primena objasni na jednostavan i razumljiv način svakome.

  1. Digitalni marketing

Pored internet marketinga, koji se tiče samo veb-sajtova i društvenih medija (SEO, SMO, SEM, SMM, E-mail marketing, Content marketing, E-trgovina…), podrazumeva stručnost i za druge oblasti digitalnog marketinga (DOOH, IoT, Offline digital…), kao i za izradu i sprovođenje strategija digitalnog marketinga.

  1. Digitalni odnosi s javnošću

Struktuirano znanje i izuzetna upućenost u digitalne kanale i taktike digitalne komunikacije potrebne za odnose sa eksternim i internim javnostima, naročito u slučajevima krizne komunikacije.

  1. Data literacy (Podacijska pismenost)

Znanja i veštine potrebne za rad s podacima radi njihovog optimalnog prikuplјanja, analitike podataka, upravlјanja podacima, vizuelizacije podataka, komunikaciju i distribuciju podataka, razumevanje podataka i ispravno korišćenje podataka za donošenje poslovnih i drugih odluka.

  1. Rešavalac problema

Identifikuje potrebe i probleme, rešava konceptualne probleme i situacije u digitalnom okruženju, koristi digitalne alate da unapređuje procese i proizvode ili usluge kompanije, ide u korak s digitalnom evolucijom.

  1. Upravljačke sposobnosti

Veštine organizacije i vođenja projekata, uključujući vođenje komunuikacionih timova i upravljanje resursima.

  1. Poslovna znanja

Poznavanje poslovnih modela i strategija koje omogućavaju prepoznavanje najboljih digitalnih rešenja za specifične potrebe klijenta.

Primer benefita od angažmana digitalnog konsultanta

Ko šta radi pri izradi kompanijskog veb-sajta

KAKO DA NARUČIOCA NE BOLI GLAVA OD IZRADE NOVOG KOMPANIJSKOG VEB-SAJTA?

Bez obzira da li pravite potpuno novi veb-sajt ili „samo“ rekonstruišete stari, iskusan digitalni konsultant je čovek koji treba da vas spasi od 9 uobičajenih opasnosti:

  1. Pogrešnog Projektnog zadatka, jer sveobuhvatno sagledava svrhu veb-sajta i bitne zahteve vezane za koncept, sadržaj, dizajn i programiranje;
  2. Beskrajnog kašnjenja pri puštanju novog veb-sajta u rad, jer iskustveno ume realno da planira faze njegove izrade;
  3. Izbora nepouzdanih proizvođača veb-sajta, jer ukazuje na ispraznu slatkorečivost ili amaterski nisku cenu;
  4. Skrivenih naknadnih troškova izrade veb-sajta, jer to neki proizvođači ne vide ili namerno sakrivaju;
  5. Problema sa internet identitetom, jer odlično poznaje tematiku internet domena;
  6. Bezbednosnih propusta na veb-sajtu, jer ima duboko znanje o sajber bezbednosti;
  7. Kršenja zakona u oblasti e-trgovine i/ili autorskih prava, jer ima i pravno znanje u oblasti digitalne komunikacije;
  8. Nerazumevanja s proizvođačima veb-sajta, jer uspešno „prevodi“ sa srpskog na „dizajnerski“ i/ili „inženjerski“ jezik;
  9. Javnog blamiranja nakon puštanja veb-sajta, jer detaljno proverava sve na radnoj lokaciji, pre javnog objavljivanja.

Nakon četvrt veka iskustva u veb-produkciji i sa preko 25 osvojenih priznanja za najveće domaće projekte na internetu, znamo zašto tih 9 potencijalnih problema prete svakom novom veb-sajtu.

Izbor naših najvećih i/ili najbitnijih klijenata tokom tri decenije

Radili smo za velike kompanije, nacionalne institucije i bitne organizacije

Okvirni cenovnik usluga digitalnog konsaltinga

(finalna cena zavisi od obima i složenosti ugovorenih poslova)

Digitalni konsalting: Mesečni paušal

od EUR900+PDV
  • Ugovorni angažman na minimum 12 meseci, uz obim do 8 radnih dana mesečno u zbiru.

Digitalni konsalting: Projektni angažman

od EUR1500+PDV
  • Definiše se Ugovorom o konsaltingu za konkretan komunikacioni projekat.

Digitalni konsalting: Dnevni angažman

od EUR200+PDV
  • Jednokratni i povremeni poslovi.
5 razloga zašto SIGURNO treba da nam pišete:2024-10-13T18:49:25+02:00
  • Simpatično vam je ono što smo već radili za druge.
  • Preporučio nas je neko kome verujete.
  • Čuli ste da smo specijalizovani baš za ono što vas trenutno muči.
  • Želite nove, sveže, originalne ideje.
  • Potrebno vam je još informacija da biste se odlučili za nas.

Šta ste odlučili, saznaćemo ako nam pišete.

5 razloga zašto MOŽDA treba da nam pišete:2024-10-13T18:51:27+02:00
  • Mnogo vas nervira ta agencija s kojom već radite. Baš.
  • Ma, OK je ta agencija s kojom radite, ali preeeskupi su…
  • OK je ta agencija s kojom radite, ali su površni i ne udubljuju se u vaše probleme…
  • Gazda agencije s kojom radite je super (znate se godinama), ali dao je nekim pripravnicima da se bave s vama, jer one iskusne saradnike čuva za skuplje klijente.
  • Nikad niste radili sa agencijom, a shvatili ste zašto bi to bilo dobro, te se sad pitate kako da odaberete s kim ćete da sarađujete.

Biće vam lakše ako nam to napišete!

5 razloga zašto NE treba da nam pišete:2024-10-13T18:52:53+02:00
  • Konkurenciju nemate, imate monopol na tržištu.
  • Nisu vam potrebni novi klijenti.
  • Postojeći klijenti će doživotno da vas obožavaju.
  • Vašem promotivnom nastupu ne treba osveženje, ostaće zauvek isti.
  • Skupljate tuđe ideje naokolo, a onda ih sami realizujete.

Hmmm… ubedite nas da je tako! Pišite nam!

Go to Top